Obchodní podmínky

Kdy rozvážíme objednávky

pondělí až pátek 7:30-15 hod

V případě, že potřebujete doručit objednávku v jiný čas, kontaktujte nás s předstihem.

Rozvoz do hodiny

Běžně doručujeme do hodiny od objednání. V době polední špičky může být náš rozvoz plně vytížen a objednávka doručena po limitu jedné hodiny. Pokud je očekávané zpoždění delší než 30 minut, informujeme zákazníka telefonicky.

Zóna 2 (oranžová) doručení do 75 minut.

Některé položky v našem e-shopu jsou náročnější na přípravu, proto je v detailu produktu uvedena delší doba přípravy, se kterou je třeba počítat (krabice sendvičů, wrapů, ovoce, ...)

Větší objednávky (více než 10 osob) doporučujeme poslat s předstihem, nebo i den předem.

V případě, že plánujete velkou objednávku (více než 30 osob), dejte nám nezávazně vědět třeba den předem. Zvládneme to sice často i bez předchozího plánování, ale určitě tím urychlíte vyřízení vaší objednávky.

Platba stravenkami a kartou

Platit můžete platební kartou online v e-shopu, volte v kroku 2 objednávky platbu kartou a budete přesměrováni na platebnní bránu. Při doručení je samozřejmě možné platit i hotově, stravenkami nebo Bonus Kartou. Platbu stravenkami ani Bonus Kartou nemusíte hlásit předem. Na stravenky nevracíme. Z bezpečnostních důvodů není možné platit bankovkou v hodnotě 5000 Kč.

Přijímáme platební karty AMEX. Kartou AMEX není možné platit přímo v e-shopu, ale pouze na speciálním terminálu při doručení objednávky. Informujte nás, že chcete použít kartu AMEX, terminál nevozíme automaticky.

Kam rozvážíme objednávky

Brno máme rozdělené do tří zón podle minimální výše objednávky.

Do některých okrajových částí Brna objednávky běžně nedoručujeme.

Pokud potřebujete doručit větší objednávku na adresu mimo naše oblasti rozvozu, kontaktujte nás s předstihem.

Kdy je dopravné zdarma

Dopravné je zdarma v zóně 0 (zelená).

Cena obalů

Cena všech výrobků je včetně obalů, nic navíc už neúčtujeme!

 

Oprava objednávky provedené v e-shopu

V případě, že potřebujete upravit objednávku, kterou jste již odeslali v našem e-shopu (nebo zadali telefonicky), je nutné nám zavolat. Bohužel v době, kdy vyřizujeme objednávky, často nestíháme číst e-maily. Mohlo by se tedy stát, že než si váš e-mail přečteme, objednávka už bude dávno na cestě.

Storno objednávky ze strany zákazníka

Objednávku je možné stornovat pouze telefonicky v případě, že jsme na ní ještě nezačali pracovat.

Objednávku není možné stornovat z důvodu nedodržení dodání do hodiny. Přesto více než 95% našich objednávek do hodiny opravdu spolehlivě doručíme.

Storno objednávky ze strany Giraffy

Pokud uvedete na objednávce neplatné kontaktní údaje, může být objednávka zrušena.

Alergeny

Alergeny obsažené v jídlech z naší stálé nabídky najdete v přehledu.

U ostatních potravin jsou alergeny uvedeny v detailu produktu, případně se můžete vždy dotázat obsluhy.

Giraffy nemá oddělené pracovní plochy pro zpracování různých druhů potravin obsahujících alergeny, proto se může stopové množství alergenů teoreticky vyskytovat ve všech našich jídlech.

Složení produktů se může měnit, proto pokud trpíte alergií, pravidelně kontrolujte tento přehled, nebo nás upozorněte při objednávání.

Informační oznámení EET (pouze pro platby kartou online):
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

  • akceptujeme platby kartou MasterCard online
  • akceptujeme platby kartou VISA online
  • akceptujeme stravenky Sodexo
  • akceptujeme stravenky Ticket Restaurant
  • akceptujeme stravenky Cheque Dejeuner